• Transport Gratuit la comenzi peste 200 RON!
  • Livrare in 1-3 zile lucratoare!
  • Transport Gratuit la comenzi peste 200 RON!
  • Livrare in 1-3 zile lucratoare!

Intrebari Frecvente

 

Care sunt costurile de transport?

La livrarile cu o valoare de 199 RON sau mai mica, oferim transportul oriunde in tara la 15 RON.

Toate comenzile de peste 200 RON beneficiaza de transport gratuit!

In cat timp se livreaza comanda?

Durata medie a livrarii e de 1-3 zile lucratoare, de la procesarea comenzii. Lucram cu majoritatea firmelor de curierat din tara si incercam sa trimitem intotdeauna comanda cu cei care livreaza mai repede in zona de unde a fost facuta comanda.

Au trecut 3 zile lucratoare si nu am primit comanda. Cum aflu in cat timp ajunge coletul?

Se intampla ca uneori, din factori care nu tin de noi, livrarea sa dureze mai mult de 3 zile lucratoare (rute supraaglomerate la curieri, perioade foarte incarcate a anului, cum ar fi Black Friday, Craciunul sau inceputul Anului Scolar).

In momentul procesarii comenzii veti primi un mail cu AWB-ul coletului, pe care il puteti urmari oricand. Ne puteti contacta oricand sa verificam si noi statusul comenzii cu curierul responsabil.

Cum ma asigur ca produsul pe care il comand e cel din prezentare?

Tinem la clientii nostri si nu ne-am permite niciodata sa trimitem altceva decat ce prezentam pe pagina de produs!

Mai mult de atat, pentru produsele unde este posibil (ex: produse electronice), testam FIECARE unitate din stocul nostru, pentru a ne asigura ca nu ajung la clienti produse cu defecte.

Mi-a ajuns produsul dar nu stiu sa il folosesc sau am alte intrebari. Cum procedez?

Majoritatea produselor vor avea instructiuni in colet sau pe pagina de produs de pe site-ul nostru, unde incercam sa fim cat mai detaliati in ceea ce priveste dimensiunile, detaliile tehnice si modul de folosire a produselor.

Daca nu gasiti raspunsul la intrebari pe pagina de produs, ne puteti contacta fara nici o problema prin formularul de contact de pe site, telefonic sau prin e-mail la contact@orka.ro.

Vreau sa fac retur la produs. Care sunt pasii care trebuie urmati?

Vrem ca toti clientii nostri sa fie 100% multumiti de produsele trimise de noi si modul in care comunicam. Totusi, daca vreti sa faceti retur la produs, din orice motiv, avem o procedura simpla pe care o puteti gasi aici.

Vreau sa cumpar un produs listat pe Orka.ro dar nu il aveti pe stoc! Pot fi anuntat(a) cand revine in stoc?

Incercam sa tinem stoc constant la toate produsele pe care le gasiti pe site insa se intampla uneori sa fie intarzieri la furnizori sau sa avem perioade in care vindem un produs foarte rapid si nu apucam sa refacem stocul. 

In cazul in care produsul pe care il doriti nu e pe stoc momentan va rugam sa ne scrieti pe contact@orka.ro. Va vom anunta cand readucem produsul si vi-l putem rezerva in momentul in care ajunge la noi!